Doctor.... cum?

joi, 28 ianuarie 2010 ·

Citeam cu câteva zile în urmă bloggul lui Tudor Chirilă despre filmul The Imaginarium of Doctor Parnassus. Nu ştiu de ce, dar Tudor are o părere foarte bună despre filmul acesta. În primul rând mă deranjează faptul că sunt prezentaţi trei actori care apar în film doar vreo cinci minute împreună, iar din trailer am avut impresia că ei sunt personaje principale, gen Johnny Depp, Jude Law şi Colin Farrell. Dacă era menţionat numele actriţei care interpretează rolul Valentinei nu venea lumea la film? Probabil că unii dintre voi o cunoaşteţi pe Lily Cole din ediţia franceză a revistei Playboy din noiembrie 2oo9. Deasemenea nu se menţionează nimic de Andrew Garfield care-l interpretrează pe Anton şi nici de Verne Troyer pe care cu siguranţă l-aţi mai văzut prin multe filme. Cam aşa au început promovarea filmului.
Despre film? Ideea este foarte interesantă dar cred că regizorul-scenarist (Terry Gilliam) nu a reuşit să redea esenţa filmului într-o manieră încât să rămân profund impresionat. În marea majoritate a timpului petrecut în sala de cinematograf mă uitam să văd dacă nu cumva a adormit cineva, luam o gură de suc, mă uitam la ceas, şi mai ziceam în gând ,,nu se mai întâmplă ceva interesant odată!". Sau poate regizorul mă lăsa să aştept acţiunea intenţionat ca eu să am timp să-mi imaginez cam ce ar fi urmat. Deşi mă indoiesc.
Profund dezamăgit.

0 comentarii:

Cum ar veni...

Zile-nsorite!

Vizitatori

free counters

Reclame